Thursday, February 23, 2012

PENUTUPAN LAMAN WEB "www.belumbaru.kkgri.edu.my""


Admin memaklumkan bahawa laman web www.belumbaru.kkgri.edu.my yang beroperasi melalui portal kolej komuniti gerik mengalami masalah teknikal dan operasinya terpaksa ditamatkan.

Sesuai dengan namanya  "warisan lembah belum", blog ini mengambil inisiatif dengan memindahkan posting-posting dalam laman web tersebut ke dalam blog ini kerana saya sebagai admin blog ini adalah juga sebagai penyumbang solo kepada tulisan, rencana, video clip dan gambar-gambar yang dimuat naik dalam laman web tersebut.

Admin amat berterima kasih kepada Cik Islahiah dari bahagian IT Kolej Komuniti Gerik  kerana beliau telah berusaha mengumpul kembali  posting-posting tersebut dan membuat backup fail. Dengan demikian segala usaha saya selama ini tidak hilang begitu sahaja.

Sesiapa yang berminat mengetahui sejarah dan mengapa kampung ini dinamakan  "KAMPUNG BELUM BARU" bolehlah melayari blog ini iaitu http://warisanlembahbelum.blogspot.com. Saya juga ingin menyampaikan ucapan terima kasih kepada pihak pengurusan Komuniti Kolej Gerik dan juga Tuan penghulu Sofian (Penghulu Kanan Gerik) yang telah berusaha mewujudkan portal laman web e-komuniti bagi 60 buah kampung di Hulu Perak. Saya berharap e-komuniti dapat diteruskan dengan pengurusan yang baru. Terima kasih.

Saya bukanlah seorang yang mahir dalam bidang adminstrator laman web dan juga blogger. Saya hanya merupakan tidak lebih dari seorang pengumupul maklumat sahaja. Ianya hanya bertujuan untuk mengenengahkan Kampung Belum Baru dimata masyarakat Malaysia atau mungkin juga dimata dunia. Jadi saya memohon maaf di atas sebarang kelemahan atau posting yang bermutu rendah dari saya.

No comments: